Hier vind je het antwoord op alle vragen die over bestellen gaan.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling.

Via onze website kun je gemakkelijk zelf een bestelling plaatsen. Mocht je er niet uit komen kun je ons bereiken per telefoon of per e-mail, wij helpen je graag verder.

  1. Op onze site selecteer je de producten die je wilt en voegt ze toe aan je winkelmandje.
  2. Eenmaal klaar, ga je naar de winkelmand om vervolgens af te rekenen. We bieden verschillende betalingsmethodes aan.
  3. Controleer je bestelling goed voordat je hem bevestigd, deze is dan namelijk definitief.
  4. Wij gaan aan de slag met het verwerken van je bestelling, je ontvangt een bestelbevestiging per e-mail. Wanneer de bestelling onderweg is met het postbedrijf, ontvang je hier ook weer bericht over.
Op onze website kan je per artikel zien wat de voorraadstatus ervan is. Deze informatie wordt elke 10 tot 15 minuten ververst. Hierdoor kan het soms voorkomen dat de voorraad in de winkel niet hetzelfde is als online staat aangegeven. Daarom adviseren we om vooraf telefonisch contact op te nemen met BBQ Village en navraag te doen of het artikel voorradig is, dit voorkomt teleurstelling en ongemak.
Op het moment dat je na het afronden van je betaling op onze bedankpagina komt en een ordernummer toegewezen hebt gekregen, is jouw bestelling bij ons definitief. Ook als je geen orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen, maar de betaling wel is geslaagd is jouw bestelling definitief. Heb je twijfels over het slagen van jouw bestelling of wil je alsnog de orderbevestiging ontvangen neem dan contact op met de winkel.
Na het plaatsen van uw bestelling is het helaas niet meer mogelijk producten toe te voegen. Wilt u alsnog iets bestellen, plaats dan een nieuwe order.
Helaas kunnen wij een geplaatste bestelling niet meer wijzigen. Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen, neem hiervoor contact met ons op. Als annuleren niet meer mogelijk is omdat je bestelling al in het verzendproces zit kun je het altijd gratis aan ons terug sturen.
Het kan mogelijk zijn dat het product uit de voorraad is gehaald terwijl je deze probeerde te bestellen. Mocht dit voorkomen, neem dan contact op met de winkel, een van onze medewerkers zullen je zo spoedig mogelijk helpen.

Ja, dat is zeker mogelijk.

Het kan gebeuren dat er een artikel verkocht is op hetzelfde moment als jij deze wilt bestellen, waardoor dit product uitverkocht is. Mocht dit gebeuren, neem dan contact met ons op om te kijken naar de mogelijkheden.
Het kan zijn dat jij het laatste artikelproduct hebt besteld, waardoor deze nu uitverkocht is. Mocht je twijfels hebben of jouw bestelling goed is doorgekomen, neem dan contact met ons op.
We proberen onze voorraad op peil te houden, maar het komt wel eens voor dat een artikel niet of slecht leverbaar is. Als het op uitverkocht staat verwachten we het wel weer binnen te krijgen. Als je interesse hebt in iets wat op uitverkocht staat kan je het beste even contact opnemen om te informeren naar de verwachte levertijd.
Helaas is onze website ingesteld dat we alleen bestelling binnen Nederland kunnen verwerken. Mocht je een bestelling naar het buitenland willen laten versturen, neem dan telefonisch contact met ons op om te kijken naar de mogelijkheden.
Op onze website is het helaas niet mogelijk om een product te reserveren. Om te reserveren dien je te bellen met een van onze medewerkers van BBQ Village, zij kunnen een product voor je in reservering houden.