Klantenservice

Waar gaat je vraag over?

Veel gestelde vragen

Hier vind je het antwoord op veel gestelde vragen.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
Op het moment dat je na het afronden van je betaling op onze bedankpagina komt en een ordernummer toegewezen hebt gekregen, is jouw bestelling bij ons definitief. Ook als je geen orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen, maar de betaling wel is geslaagd is jouw bestelling definitief. Heb je twijfels over het slagen van jouw bestelling of wil je alsnog de orderbevestiging ontvangen neem dan contact op met de winkel.

Momenteel ondersteunen we de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Apple Pay
  • Sepa
  • PayPal
  • VISA/Mastercard
  • Sofort banking / Klarna

 

In ons Experience centre kun je betalen via PIN & contant.

BBQ Village heeft gratis verzending vanaf 99 euro. Mocht je onder de 99 euro komen, rekenen wij 6,95 voor de verzendkosten.
Mocht je online een BBQ aangekocht hebben, werkt het proces net even iets anders. Hiervoor schakelen we een ander transportbedrijf in, Jongstra transport. Zij zorgen ervoor dat de BBQ netjes bij je voor de deur wordt afgeleverd. De verzendkosten hiervan zijn gratis of in overleg anders bepaald.
Heb je geen bericht van ons en/of DHL ontvangen er staat er geen e-mail in je spam- of reclamebox? Dan raden we je aan contact met BBQ Village op te nemen zodat we samen kunnen kijken naar de status van je bestelling.
Mocht je een artikel hebben die beschadigd is en/of niet voldoet aan jouw wensen, kun je deze retourneren binnen 14 dagen.